2 gânduri despre „Harta bisericilor evanghelice din diaspora romaneasca ( 525 biserici)”

  1. Am semnalat realizarea paginii cu 500 de biserici.
    Felicitari pentru realizare!

    Am primit doua observatii:

    – Marius Si Ioana Teodoru Bisericile Crestine dupa Evanghelie nu sunt trecute. (eu am remarcat lipsa a doua pe care le stiu. In Roma si in Torino)

    – Caba Samuel Adrian Sunt lipsa bisericile noastre din Austria, italia , etc
    E vorba de bisericile Raul Trezirii.

    Adaug si eu a treia observatie: lipsesc bisericile din Australia si Noua Zeelanda.

    http://nouazeelandaevanghelica.com

    Am trimis mesajul de mai sus la adresa email mentionata, dar mi-a venit inapoi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

