A vrut să divorțeze pentru că își găsise altă femeie, dar a primit cea mai dură lovitură! Povestea e cutremurătoare

Daniel Olteanu

Rândurile lui au ajuns virale pe internet, după ce a decis să-și spună povestea. A vrut să divorțeze, pentru că își găsise altă femeie, însă a primit cea mai cruntă lovitură…

„Am ajuns acasă într-o seară, soţia mea îmi pregătea masă şi am luat-o de mâna şi i-am spus: “Am ceva să îţi spun”. S-a aşezat şi a început să mănânce în linişte. Am observat durerea din ochii ei. Nu ştiam ce să îi spun, dar trebuia să îi împărtăşesc gândurile mele. “Vreau să divorţăm!”. Am deschis subiectul cu calm. Nu părea a fi enervată de cuvintele mele. Din contra, m-a întrebat liniştită “de ce?”.
Am evitat să îi răspund şi asta a enervat-o. A aruncat tacâmurile şi a început să ţipe la mine: “nu eşti bărbat!”

A vrut sa divorteze pentru ca isi gasise alta femeie, dar a primit cea mai dura lovitura! Povestea e cutremuratoare

În acea seară nu am mai discutat. Ea plângea şi vroia să ştie ce s-a întâmplat cu…

Vezi articol original 1.196 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

