CÂT COSTĂ NARCISISMUL?

Daniel Olteanu

De Rick Boxx

 

Care este legătura dintre egoul unui director şi succesul companiei sale? E o întrebare interesantă care a fost tratată într-un studiu realizat de Australia’s Macquire Graduate School of Management.Potrivit unui articol pe baza studiului respectiv, publicat pe ChiefExecutive.net, în timpul studiului s-a descoperit o legatură interesantă între narcisismul directorilor şi performanţa companiei.În special, studiul cuprindea citate ale directorilor de top din cadrul şedintelor trimestriale cu acţionarii.

Coordonatorii studiului au fost atenţi la pronumele folosite cu preponderenţă, ca „eu” sau „mie”, care făceau referire la director, decât „nouă” sau „noi”, cuvinte care se referă la întreaga conducere, sau chiar la întreaga companie.

Deşi studiul s-a concentrat în mod deosebit asupra Australiei, cercetătorii au constatat că rezultatele companiilor conduse de directori mai puţin narcisişti – cei care nu aveau tendinţa să vorbească despre ei înşişi – au fost de două ori mai bune decât ale celor care aveau…

View original post 373 more words

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s