CÂT COSTĂ NARCISISMUL?

Daniel Olteanu

De Rick Boxx

 

Care este legătura dintre egoul unui director şi succesul companiei sale? E o întrebare interesantă care a fost tratată într-un studiu realizat de Australia’s Macquire Graduate School of Management.Potrivit unui articol pe baza studiului respectiv, publicat pe ChiefExecutive.net, în timpul studiului s-a descoperit o legatură interesantă între narcisismul directorilor şi performanţa companiei.În special, studiul cuprindea citate ale directorilor de top din cadrul şedintelor trimestriale cu acţionarii.

Coordonatorii studiului au fost atenţi la pronumele folosite cu preponderenţă, ca „eu” sau „mie”, care făceau referire la director, decât „nouă” sau „noi”, cuvinte care se referă la întreaga conducere, sau chiar la întreaga companie.

Deşi studiul s-a concentrat în mod deosebit asupra Australiei, cercetătorii au constatat că rezultatele companiilor conduse de directori mai puţin narcisişti – cei care nu aveau tendinţa să vorbească despre ei înşişi – au fost de două ori mai bune decât ale celor care aveau…

Vezi articol original 373 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s