Si a fost Intalnirea Media…

Multumim pentru invitație Londra evanghelica. Desi a fost prima întâlnire de acest gen au fost prezenți reprezentanți din 5 biserici romanesti din Londra si chiar din Surrey.Cu siguranță vom fi prezenti si la viitoarea întâlnire media care se va desfășura intr-o locație din vestul Londrei ce va fi comunicata ulterior.

Londra Evanghelica

pozamedia

Ieri, 07.02.2015 a avut loc prima intalnire media din Londra. Ambianta a fost destinsa. Am discutat, am ras, ne-am rugat.

Am discutat despre situatia generala a media in bisericile din Londra. Ne-am intrebat daca este oportuna aparitia unui cotidian (ziar) tiparit. Am dezbatut ideea de a avea echipe moblie de filmare pentru diverse evenimente / interviuri. Am putut chiar visa la un studiou virtual de radio/tv.

Am hotarat sa mai avem o intalnire media in Vestul Londrei. Asta in conditiile in care se va gasi cineva sa ne gazduiasca.

Anyone?

claudiu nitisor

Vezi articol original

Lasă un răspuns

